Längesen

ja det var ett bra tag sen man bloggade senast. Men som sagt iongen lust. Nu tänkte jag bara att jag ska skriva några rader åtminstone.
Kim o broder är och spelar en rugbymatch i örebro så jag o adrian är ensamma hemma.
Förra helgen så tog vi en tripp till stockholm. Match då oxå...men det blev som en utflykt för oss. Vi åkte 9 på morgonen och kom hem vid 11 typ. Jag sov heeeela vägen från sthlm....ujuj...somna direkt hemma oxå....sen vakna jag vid typ 5 på morgonen....gör pigg :)

Idag blir det massa städning och ikväll ska vi väl roa oss.
Igår hade jag och kim årsdag så vi firade förståss.
Till middag så åt vi potatisgratäng, oxfile med gorgonzola och gorgonzola sås. Fräsch sallad till och ett glas rött. Så jäkla underbar middag alltså. Längtat som tusan efter riktig mat nu. under sommarn blir det så mycket grillat hela tiden. Och vio brukar alltid ha "lyxmat" under helgerna, unnar oss fint kött, gärna vilt såsom rådjursadel, hjortstek osv. Så underbart att ha en "restaurangkväll" hemma.
Fick även ett fint armband av kim i present, ett Pandora armband, som man kan bygga på med berlocker. Supersnyggt! Och jag va såååå nöjd :) Utav mig så fick han ett pilgrim halsband, gillar deras man serie, men tyvärr ska det sluta säljas. Synd, får hitta något annat märke nu då...så man kan ge lite mer smycken till honom.

Nästa helg så blir det fullspäckat, på lördag så ska adrian på kalas, hemmamatch på rugbyn, och säkerliogen fest i klubblokalen efteråt, alltid lika skoj o festa där nere :)
På söndag så ska Hugo firas, min brorson. och så måste jag fixa mitt hår. Börjar bli en disaster nu!

Helgen efter dvs den 11-13 så åker jag o kim bort hela helgen, vi ska på kryssning. Längtar sååååå! Helt egen tid med min karl. Blir ju ingen supar resa, utan vi ska relaxa och njuta för fullt :)

Händer en hel del nu framöver. Den 19:e september så ska vi på Ladies Night, vi är väl ca 18 galna brudar som ska iväg. Blir säkert skoj :)

Och i Oktober så kanske, men bara kasnke åker vi till spanien. Wohooo!

Så, det får räcka för nu, återkommer snart igen hoppas jag.

ciao!

Ingen lust ingen fantasi...

att skriva det vill säga.
Har aldrig varit en person som skrivit dagböcker etc.
Svårt att hålla uppdaterat.
Och vem fan vill läsa om dagars händelser, som egentligen är meningslösa och vardagliga för vilken människa som helst?
Visst, bilder är skoj att lägga ut.
Men har ingen kamera som funkar, så den biten blir svår.
Hmmm
Well.
Ni få som ibland kikar in här, lägger ut ngt litet ngn gång då o då så får vi se.
Men författare ska jag inte bli.

Tiden går undan

oj då, många dagar sen man bloggade här nu jue...ooops.
Well...
Vi har varit borta på en mini fiskesemster...jättemysigt o kul :)
Blev kanotturer, fiske en hel dag, massa grillat, musik och poker på kvällarna. Adrian trivdes som fisken i  vattnet. Och det var hans första fisketur detta och han gillade det skarpt. Tålamod har han för det iaf, tur det. Vi hade för säkerhets skull tagit med oss bärbar dvd spelare samt playstation portable, om han tröttna. men inget kom te användning.
Ni förstår, när vi tältar så hyr vi en el plats, så man kan ha både kylskåp och kaffekokare me sig. Mycket smidigt :) Tältet vårat är STORT är ju 3 rum o kök typ :) Och min karl på dryga 2 meter kan stå raklång. Så det är toppen.

Kommer att komma in bilder snart på det mesta. Men jag har varken kamera eller mobilkamera så det är svårt :(
Väntar på att de andra ska föra över bilderna te mig.