Tiden går undan

oj då, många dagar sen man bloggade här nu jue...ooops.
Well...
Vi har varit borta på en mini fiskesemster...jättemysigt o kul :)
Blev kanotturer, fiske en hel dag, massa grillat, musik och poker på kvällarna. Adrian trivdes som fisken i  vattnet. Och det var hans första fisketur detta och han gillade det skarpt. Tålamod har han för det iaf, tur det. Vi hade för säkerhets skull tagit med oss bärbar dvd spelare samt playstation portable, om han tröttna. men inget kom te användning.
Ni förstår, när vi tältar så hyr vi en el plats, så man kan ha både kylskåp och kaffekokare me sig. Mycket smidigt :) Tältet vårat är STORT är ju 3 rum o kök typ :) Och min karl på dryga 2 meter kan stå raklång. Så det är toppen.

Kommer att komma in bilder snart på det mesta. Men jag har varken kamera eller mobilkamera så det är svårt :(
Väntar på att de andra ska föra över bilderna te mig.
Snart så jag lovar.

Be right back. Promise!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jahaa o bilderna e vart?! hehe....Partysugen? Ska ut på fredag :)

2009-08-10 @ 23:46:29
URL: http://www.needfulthings.se
Postat av: Jag

hehehe i know...har ju ingen kamera. Blir så less!!

Ska försöka hålla igång det....men men

2009-08-12 @ 08:21:43
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0