del 2 ngn dag sent lr så

ja just det ja.
Reklammationen.

Är så sjukt irriterad på helvetes j''''a 3. Ja mobilföretaget 3. Min operatör.
Haft det i många år och varit sjukt nöjd med dem. Lr nja. Det har funkat och jag har inte sååå mycket krav.
Det hela började med att jag fick ett sms ifrån dem där det stod:

Varsogåd, nu bjuder vi på en hel månad fri surfing, chatta lyssna på musik mm. Vill du också köpa ett spel, gå in på länken nedan

Så lät messet. Och jag som inte haft internet på ca 3 veckor tyckte det va kanon, så man kunde läsa lite tidning och kolla litte bloggar.
Givetvis tryckte jag inte på länken, vill ju inte riskera att köpa ett spel hux flux

En dag sen tänkte jag att jag skulle logga in på Mitt3 på nätet för att se vad fakturan låg på. 1000 spänn!
Va i hellvette!!!

De har då tagit betalt för surfandet som skulle vara gratis. Men hallå! Vilseledande marknadsföring de luxe.
Skrivit brev till dem nu, och pratat med KO. givetvis har jag rätt i den här saken. Och de jävlarna ska definitivt dra tillbaks surfnotan.
Ska säga upp abbonnemanget oxå. Bara för att!

Nåja så kan det gå till ibland.

Och inget internet har vi heller längre. De gick inte att koppla in allt som de borde. Och summan av kardemummman blir att köpa ny data lr så. Suck att inget går vägen.
Ingen aning om hur mycket bloggande det blir nu i sommar. Går på semester imorgon i en hel månad. Men vi får se.

Tjo sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0