Fylleslag och reklammation

Fin rubrik va?

Idag blir iaf vårat internet inkopplat så jag tror man kan hålla sig lite mer uppdaterad här faktiskt. Wiiihooo...!

Helgen som var då:

Fylleslag all weekend long. Typ... :)

I fredags då så skulle vi sitta hemma och grilla med mackan och Hanna. Men mitt upp i allt så blev hannas hund gaia dålig. Så de valde att stanna hemma. Bror min drog oxå dit för att hålla sällskap.
Så jag o Kim beslöt oss för att dra ut istället. Började fixa iordning oss och sen kolla intresset hos övrigt folk. En poilare te han kom dit, och hans ex. Sen övertalade jag 3 kollegor att komma, vi hade ju alkohol hemma så det behövde de inte tänka på.
Klockan 23 dök de upp, och sen blev det sjöslag utanh dess like. Hehe. Men kul hade vi iaf allihopa, och enligt vad jag hört så drog de runt 5. Jag valde att stänga av musiken för att krypa ner i sängen, men kika inte på klocklan.

Dagen efter så skulle vi dra ut te campingen te far min för att hälsa på. Något bakis var vi allt, men mest trötta. Och hur lindrar man bäst detta? Jo tydligen med att dricka lite mer. Så påt igen...hahaha fyfan asså hur man höll på.
Kommer hem runt 20 och gör oss iordning.
Bjudit hem folk idag oxå tydligen.
Jag tålde inte mycket denna kvällen kan jag säga. Jag gick och la mig vid 22. Funka helt enkelt inte att vara vaken. Så skönt att få sova :)

Och reklammationen. Ja just det. Jag fortsätter med den i nästa inlägg :) måste jobnba nu...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0