Jaha sen då....

Ingen aning om vad jag ska blogga om. Men låt se.

I lördags så hade vi litte party här....AGAIN :) Heheh...men det är ju många som vill komma hit och hälsa på för att se hur vi har det. Så absolut. Party blir det som nyinflyttad och semesterfirare.
Dock så har 2 veckor gått redan, vilket känns mindre kul. Panik får man även på vädret. Vi ska ju te skara e planen, men hur kul är det med sommarland i ösregn? och i tält dessutom, nja det får vara isåfall. Men vi måste få ngt planerat.

Hallen börjar arta sig, idag ska klinkersen fixas. Elektrikern kommer ngn dag i veckan. E ju kims polare som fixar det, så vi har sagt, kom när du får tid. Vilket kan vara ett misstag. Hehe...
Sen behöver vi inhandla nya hallgrejer oxå...har ju jättefina redan idag, men vi vill byta och köra svart och vitt tema i hallen istället. Nåja får se vad det blir i slutändan. kan alltid ändra tillbaka till våra fina safea möbler om inte annat :)

Lägger in lite kort på diverse saker eller personer...snart hoppas jag att jag kan få tillgång till en kamera. Suck.

Hannas underbara hund Gaia som bara ÄLSKAR att vara här. Hon blir galen av glädje :)



Älsklingen vilar med mammas underbara vovve. Amora. Min lilla tös oxå, e ju jag som fött upp henne :)



Fick en ny bild från Frejas nya ägare. Här är min ögonsten...



Thats it for now !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0