Karlarna mekar

Japp som det står. Karlarna där ute, dvs min far, min gubbe, min gubbes barndomspolare Mattias. De mekar med broders bil. Maria (mattias tjej) läser en bok och jag gör typ ingenting :)

De kom o hälsa på oss i torsdags, så det vart mat och lite pokerspel. Igår blev det en DYR heldag på stan, började runt 12 snåret med shopping, eller nej, en öl i solen va det första som slank ner. Sen handlades det litegranna, åt lunch gjorde vi oxå. Sen bar det av hemåt för att fixa till sig litegranna. Drog oss ner till hamnen här i stan för att ätra en god bit mat och lyssna till trubadurer.

    

Jättemysigt ställe och sol hela dagen igår. Inga fel alls.
Runt 12 snåret så drog vi oss vidare in till staden och gick på Röda rummet. relativt nyöppnat och super fräscht. det hänger ihop med Pitchers krogen. Fast ett rum i rummet så att säga :)



Hur som helst blev det en super trevlig dag med trevligt sällskap och goda drinkar.

Idag så ska vi grilla här hemma, så det dimper in lite fler gäster runt 17 kanske. Men det ska vara en lugn tillställning idag med mat i mängder, dricka och spel mot småtimmarna.

Imorgon kommer Adrian hem så då blir det ordning och reda igen. Han har vart borta ett bra tag nu och det börjar allt bli tomt. Men imorgon är han hemma iaf. Får se vad som sker då.

Nu ska jag kolla till karlarna där ute så de sköter sig :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0