Lördag och söndag

Jahapp då är man sent ute igen då. Så svårt att hålla koll på allt. är ju busy busy konstant typ.
Men nu så. En ny vecka inledd, ordningen är tillbakaställd, dvs Adrian är hemma igen. Vad har vi gjort i helgen då?

Lördag.

Vissa av oss var lite slitna efter fredagens partaj, inte jag dock Känner mig alltid tip top dagen efter, tror inte så många fler kan hålla med :)
Under eftermiddagen så börjades det planeras efter kvällens grillning. Vi marinera kött och fixade. Farsans fru Noi och deras sällskap dök upp vid 6, och guess what, de hade mat för ett helt kompanie :)
Totalt under kvällen:
3 kilo supergoda revbensspjäll
1kilo kotletter
1 kilo kyckling
En hel radda med sushi
Färskpotatissallad och massa övriga tillbehör

Så ana att vi va proppmätta efter maten. 10 pers var vi, och det va inte supermycket mat kvar kan jag lova.
Kvällen var oerhört trevligt och den avslutades med ett pokerparti fram på småtimmarna. Jag kom i säng vid 4. Nästan sist kvar :)

Söndag

Piggelin idag oxå. Så skönt. Trött kanske men inte så värst.
Vi slöa mest hela dagen med det vanliga såsom pizza och äntligen lite tv-tittande, nu har boxern installerats efter 6 veckor utan. Det ni :)

Kl 4 drog vi till köping gör att hämta hem godingen. Allt i sin ordning.

Nu mekar min bror med bilen igen, och vi små pysslar litegranna.
Ja det var väl det.
Höres later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0