sen gårdags kväll

Eller sen och sen kan man väl inte direkt säga :)
23.30 gick jag och la mig så det va helt OK.

Vi hade en sen grillning hemma, då vi hade köpt briketter som va långtidsverkande...hehe. Dvs att de va så sjukt heta bra länge att maten skulle brunnit upp om man lade på den.

Vi grillade hur som helst marinerad kycklingfile och karre. Till det så gör jag en god och enkel snabb variant av "sallad" Vardags sallad till grillningen lixom. I den har jag rödlök, oliver, fetaost och soltorkade tomater. Alltid gott att ha till :)
Allt var sjukt gott då vi va extremt hungriga vid 22.
Till efterrätt vart det jordgubbspaj som jag slängde ihop snabbt...smaskens.

Darlingen somna direkt efter maten han, så efterrätt fick han med sig i sin mat ryggsäck te jobbet.

Hanna jag och broder satt uppe ett tag till och spelade kort. Underbar kväll vart det iaf.
Gött me folk hos sig nu när kím jobbar på kvällarna och vi är fortfarande utan tv och dator hemma. Ganksa skönt ändå då man inte vill titta på ngt sånt...men fatasin tryter med vad man ska hitta på ensam. Korsordstidningarna är genomkörda, likaså morgontidningen. Aldrig läst en tidning så hårt förr som nu. Tom börsen nöts igenom...och det e smått galet :)

Idag blire te o åka inlines tänkte jag...måste provköra innan jag ska följa med Jessica ut på gatorna. Kommer väl se ut som bambi på hal is...eller inte.

Kvällen kommer bjuda på cykeltur ner på stan eller hamnen kanske. Ta sig en öl i solen. ingen aning om exakt vad det blir, men jag kan tänka mig ngt sådant :)

Vill fixa datan nu så man lägger ut lite bilder jue...suck. Men den 7:e, då är det klart :)



En till liten bild på min älsklings vovva som jag sålde förra året. Saknaden är enorm :(



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för igår, tjejen! Som alltid trevligt.:) Vilken härlig bild! Hon är så fin. Kram kram

2009-07-03 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0