Nytillskott för 2 mån sen

Har ju inte skrivit något om lille Leo jue...har ju skaffat en liten ulltoss till familjen :)
Mest jag som vill ha dock...har ALLTID haft kanin som ung, och kände att nu är det dags. Så söt e han skrutten.
Här kommer bilder...



 

Visst e han söt lilla skäggmonstret?

 

Kim gilla han skarpt...särskilt när han fick se skägget...hehe...look alike :)

Men han trivs som satan hos oss iaf. Han har en 2 våningsbur, o mer eller mindre fri tillgång till altanet...så han gör glädjeskutt och trivs allmänt. Det syns hur som.

Ska nog skaffa en liten kompis te han oxå...men då blir det en dvärgvädur...de är liiiite lugnare och mer fogliga så att säga.

Kaninerna får vara mitt substitut för hund så länge....så är det...måste bara lägga in en bild på min stora kärlek Freja som jag saknar till max...men hon mår bra och trivs som fisken i vattnet hos nya familjen...går ju i hundgymnasium nu, så hon har fått 20 andra vovve kompisar...bra för henne... :)

Du finns alltid hos mig sötnos...







Visst e hon fin?

Visserligen väldigt lat på alla bilder...men men...tösa mi...

Nu ska jag återgå te karlarna :)

 

Trevlig kväll på er

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad roligt att du äntligen fått dig en liten nin :) Åh lilla Freja, förstår att du saknar henne..men det är ju tur att hon har det bra iaf!



Fint det blev med animeringarna ;)

Jag bara älskar såna med en massa glitter på...kanske syns på min sida ;)

2009-12-17 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0