Freda! Finally...

Denna veckan har dock gått väldigt väldigt snabbt måste jag säga.

Arbetsveckan har väl haft varierande resultat, ena dagen kanon andra bara lagom. Blir lätt väldigt disträ också eftersom att sömnnen är en bristvara. Men inatt sov jag iaf hela natten igenom. Nöjd o glad. Undrar vad det beror på :) I know....hehe

Idag så ska Adrian åka till sin mamma. Va längesen han träffade henne nu så det är verkligen på tiden. Skönt för honom att få komma bort lite också antar jag.
Vi ska dock inte göra så mycket i helgen förutom att renovera och greja med badrummet, fönstret ska sättas in och gipsskivor ska upp, så äntligen börjar det ta fart antar jag :)
Kim o min broder kommer säkert dra ut idag, brukar bli såna önskemål när det e helg och barnledigt. vette tusan vad jag ska göra, men idol ska jag kika på iaf, så det blir lite vin till det.

I övrigt så har det inte skett så mycket faktiskt....inga direkta planer eller dyligt. Utan det e bara att jobba o slita som gäller.

Ha en bra kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0