Löftet

Jag är tydligen inte en kvinna som står vid sina ord. Jodå det är jag allt. I det verkliga livet.
Igår hade jag verkligen inte tid för fem öre att sätta mig och göra ett inlägg. Har varit mycket av den varan på sista tiden.
Anledningen?
Jo husköp och renovering och diverse andra saker som fyller min fritid.

Igår så vart det lite fix i hemmet efter jobbet, vi snickra ihop en postlåda pga de gräver fjärrvärme på gatan och brevbärarna orkar inte gå ur bilen och lägga i lådan.
Efter det så tog vi bilen och cirkulerade på gatorna för att lägga kalas inbjudningar till adrians klasskamrater. Därefter så åkte vi hem till bror min för en underbar dusch, vi har ju ingen dusch hemma eftersom badrummet är helt utrivet!
Och vi är säkert utan dusch ett bra tag till.
Man får stå ut helt enkelt. man kanske inte känner sig så super fräsch och fin alltid men man får sätta en del saker åt sidan just nu, för fokus är på badrummet.
Men:
När det är klart, då jäklar. Underbart bad ska det bli med tända ljus och ett glas vin, fira av med 3 rätters och en underbar kväll med min kärlek. Det är något jag längtar till. Ska bli såååå underbart. Och det målet kommer. närmare och närmare varje dag!
Allt back to normal.

Hoppas oxå kunna fixa kamera och grejer så ni får se resultatet på det vi gjort hittills :)

Nu ska jag jobba.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0