Men åh!!!

Satt precis och skrev ett inlägg och vips så försvann allt. VAFAN!!!

Nåja det jag skre vdårå, i korthet nu är att vi är på god väg med badrummet, kakel och klinker ska ev påbörjas i helgen.
Vi är barnlediga också, så hoppas det blir något mysigt för morgondagen, något enkelt eller så åtminstone. Beror på hur Kim känner me allt om han kan lägga jobb åt sidan. Men men, ju mer arbete desto snabbare får vi livet tillbax.
På lördag ska vi iaf iväg och se mästarlaget vinna matchen mot Linköping.
Det handlar givetvis om Färjestad!


Och tom Kim är supporter nu....han avskydde allt sånt här innan jag kom med i bilden, men nu så, e nästan han mer intresserad än jag :)

Igår fick jag samtal från morsan då hon fråga om jag ville haka på med till Ullared nästa helg för shopping. Kl 01.00 avgår bussen. My god!
Aldrig varit där förut så det blir ju intressant hur som helst :)

Se hela bilden








well. Thats it for now! See ya!

Kommentarer
Postat av: titti

KLart att du ska med till Ullared. Man blir shoppoholic där....töm sparkontot och åk:)

2009-10-30 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0