Fredag

Här dröjer det som vanligt långt emellan inläggen. Men man har så fullt upp med annat så man glömmer bort hela den här biten lixom.
Man slappar o slöar och fixar o donar, och jobbar o sliter, blir sjuk o sängliggandes och ja...mycket.

Jul och nyår va helt underbara. Julafton firade vi ju här hemma hos oss. Väldigt lyckat måste jag säga :)
Alla va nöjda o glada.

Nyår tog vi det relativt lugn faktiskt, det var jag, kim och min bror som satt här hemma o käkade en 3 rätters middag. Supergott va det.
Sen tänkte vi röra oss ner på stan där kommun hade satsat på ett fyrverkeri detta året av de ledande aktörerna i sverige.
Sagt o gjort så tog vi på oss full mundering kläder, termobrallor o allt...och vi tog oss ner på stan med trick skidor...hehehe väldigt spännande :)
Kolla fyrverkerier och sen begav vi oss te en lokal pub...vi va nog de enda som inte hade partykläder på oss...men lika nöjda för det va vi. En toppen afton vart de hur som helst :)

Att börja jobba igen kändes väl lite sisådär, alltid skönt med rutiner igen, men man tkr alltid att ledigheten kan vara liiiite längre. Men men så är det.
2 dagar fick jag jobba. Malin, coachen på jobbet va ju sjuk när vi kom o arbeta, och jag som har dåligt immunförsvar tydligen fick ju givetvis samma sak...så jag stanna iaf hemma jag.
Men börjar redan bli bättre så på måndag drar jobbet igång på riktigt.

Nu har vi bokat resa oxå...
Vi drar te spanien i mars....så himla skönt ska de bli o få komma bort ett tag. Längtar :)

Lite mixade pics...



  Jag och darling

  Jag och Maria från Julbordet

 Hanna och Adrian grimaserar :)

 Poker fejs på darling...lr?

 Mitt fina armband som jag köpt via Maria

Mer pics kommer snart...ska föra över dem te datan först. Har ju bara mobilen hittills o plåta med.
Funkar det med, men nu har vi fått liv i digitalkameran iaf...den som jag råkade bada på senaste konferensen...heheh.
Måste bara köpa nytt minneskort te den så e det fixat.

Ha en bra helg allihopa.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Söta bilder kuss. Love ditt armband. Hare gött ;D

2010-01-13 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0