oki doki

Skriver väl lite mera här då. Som vanligt tar det ett tag mellan varven :)

Hemma går allt med en rasande fart....Minnie trivs som fisken i vattnet. Likaså vi. Det funkar kanon att ha med henne på jobbet för Kim, hon roar sig bra och sover mest. Värmen i bilen är ingen fara heller....han har en kupe fläkt som löser det :)
Vad sker f.ö då...hmm låt se. Det gamla vanliga....jobba, laga mat fixa och dona.
I helgen ska vi gå på hockey, på Thailändsk afton med mat och grejer...blir nog trevligt.
Kim ska ner på rugbyklubben och jobba lite på lördags morgon. De ska riva ut köket där.

Jag ska försöka ta mig ner på stan ngn dag och handla för pengen min mor gett mig...får se vad det kan bli.

Lite bilder på Minnie:












Absolut finast!!! Eller vad tycker ni där ute??
Tror att det är som med barn....finns inget vackrare än sin egen :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjena. Jo d klart att man alltid tycker att ens egen är finast =) tyckte jag om Bozz. Hehe. Men kan juhe inte neka att man tycker att hon är otroligt söt. Älskar den rasen <3 . Jätteglad för din skull att ha vovve igen =)

2010-01-28 @ 15:13:52
Postat av: Michaela

Ha ha vilken härlig bild, ja alla är fina men den sista va ju för bra :)

Javisst är det underbart med hund!



Kram kram

2010-01-28 @ 21:50:58
Postat av: Jag själv

Hehehe ja :) Det är hennes favorit position att sova o slappa sådär. Ungefär precis som alla andra amstaffar. De bara älskar att ligga o konstiga poser :)

2010-01-29 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0