Underbart :)

Njuter som bara tusan av att ha en litten här hemma igen. Hon är så himla underbar denna lilla vovvan. Så lugn, mysig ja helt enkelt underbar :) Alla som träffar henne tycker hon är lika bedårande, och hon är så snäll mot alla. Idag har vi varit och åkt skridskor. Inte jag o mini dock utan de fick de andra stå för. Lilla mini ville hålla koll på alla små barn som ramlade och slog sig, grät dem ville hon dit först och kolla läget. Busig som tusan va hon, snodde pucken från barna och studsa omkring som aldrig förr. Lite kallt var det allt för oss alla, enkel match för mini, då fjäskar man bara lite så man får komma upp i en varm famn. Mys pys. Hur som helst...det här måste vi lösa asså...vill mer än någonsin ha denna lilla tösen. Måste lösa det ekonomiskt...bara måste. Lr nja, först o främst måste ju Marina godkänna oss som köpare...hehe...vi har henne bara på prov, och jag vet att mini är hennes ögonsten...så kraven är höga. Men men hoppas kan man allt göra. Nu spelar karlarna på adrians super mario...again. Hehe de gillar det mer än vad adde gör :) Annars är det lugna puckar här hemma...jag har lagat iordning panerad torsk och grönsaksgratäng. Mumma....försöker ju leva hälsosamt nu så jag har uteslutit kolhydrater i 2 veckor nu. Går enklare än vad jag trott. Hoppas man kan komma lite mer i form nu asså...och te veckan drar träning igång på allvar. Gött gött...vem vet, man kanske kan hoppas på en beachform 2010..hehe...nedå...gör det bara för att jag känner att jag behööver och vill. Det viktigaste lixom. Ska ta o sätta mig o kolla på Robinson nu...har ju bara 1,2,4 och 6:an här hemma...för boxer kortet krånglar...jävla dret...men men..,,4:an funkar alldeles utmärkt. See you

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åååhh e riktigt avis. Saknar min Bozzen jag snyft. Vill åxå ha hund igen. Lite mer frihet än ang katten. Hunden kan man iaf ta med. Å min son e juhe galen i vovvar. Tur e har brorsan hund än så länge. Kommer antagligen ta bort katten under våren/sommaren =/. Jobbigt som fan. Lycka te med träningen å maten..här dippar man avokado å äter nötter. Gått ner 2 kilo på 1 vecka så tydligen hjälper d å vara aktiv mamma, hehe. hare bra

2010-01-16 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0