sammanfattning

Fredag idag. Semestern börjar om 4 timmar. Jo jag hade tänkt att dra tidigare idag helt enkelt. Tycker att jag kämpat tillräckligt som det är faktiskt. Sen så knackade faktiskt städfirman på här oxå, de ska tydligen göra totalstädningen idag.
Så ni hör ju, det är lika bra att jag drar :)

Månaden som gått nudå sen senaste inlägget, jo de har ju hänt en hel del givetvis. Men det är knappt så jag kommer ihåg det :)
Blickar framåt ist då.
Imorgon drar vi iväg te Årjäng. Hälsa på kims moder, gå på v75 samt träffa lite övriga släktingar och vänner till kim. Blir nog en underbar dag får vi hoppas. Det enda jag håller tummarna för nu är ju vädret. Skulle tydligen bli ett riktigt busväder.

Vi har bokat 1 vecka på kusten oxå. V31. Ska bli så härligt att få campa igen och leva lite spartanskt.
Det blir jag, Kim o Adrian. Lillebror förljer oxå med, och även min äldre bror Björn och hans 2 barn. Full rulle blire säkert.

Sunne Vattenland står oxå på agendan ngn dag. Och även gräva i trädgården, dränera alltså. Vi bjuder hem folk te oss på grillat och öl så borde det bli avklarat snabbt. Smart och bra :)

Nu ska jag börja jobba tror jag :)
Känner mig free as a bird!

Bild på Mini från Midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0